22.05
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту.
21.05
Слова, протилежні за значенням.
20.05
Слова, близькіиза значенням. Робота з деформованим текстом.
19.05
Слова,однакові за звучанням, проте різні за значенням.
18.05
Розпізнавання слів, які відповідають на запитання скільки? Складання речень.
15.05
Розпізнання слів, які відповідають на запитання скільки?
14.05
Слова - назви дій предметів. Службові слова.
13.05
Діагностична робота
Списування
12.05
Слова - ознаки предмета.
08.05
Слова- назви предметів. Розрізнення слів - назв предметів за питанням хто?що? Розподіл предметів за групами.
06.05
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту.
05.05
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту.
21.05
Слова, протилежні за значенням.
20.05
Слова, близькіиза значенням. Робота з деформованим текстом.
19.05
Слова,однакові за звучанням, проте різні за значенням.
18.05
Розпізнавання слів, які відповідають на запитання скільки? Складання речень.
15.05
Розпізнання слів, які відповідають на запитання скільки?
14.05
Слова - назви дій предметів. Службові слова.
13.05
Діагностична робота
Списування
12.05
Слова - ознаки предмета.
Слова- назви предметів. Розрізнення слів - назв предметів за питанням хто?що? Розподіл предметів за групами.
1. Перегляньте відео
2.
06.05
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту.
05.05
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту.
1. Переглянути відео
2. Списати текст
Гарно
на природі!
У різні пори року приємно побувати у лісі, на полі, біля річки. Милують
око різнокольорові квіти на лузі. Корисно вдихати чисте повітря соснового лісу.
Чудово відпочити на березі маленької річки.
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту.
1. Прослухати пісеньку про голосні звуки
2. Списати текст. Вставити потрібні букви
3. Звуковий аналіз слова відгадки
Та й пішла вона блукати:
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув.
- З якої казки?
-Хто головний герой?
- Зробіть звукову модель слова КОЗА.
30.04
Звуки мовлення. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.
1.Хвилинка каліграфії.
2.Списування з друкованого шрифту
3. Вставити потрібну букву у слово і слова списати
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє село за поданим планом.
1.Списування
2. Робота з деформованими реченнями.
3.Прочитай і закінчи.
Мене звати....
Мені ....років.
Я навчаюся в ....
Я живу в селі ....
Моє село .....
В моєму селі є......
Я люблю своє село за .....
27.04
2.Відтворити і записати речення
3. Усно скласти розповідь про школу.
24.04
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення.
1.Закінчи речення
2.Розставте розділові знаки
3.Хвилинка каліграфії
Українська мова
4.Складаємо питальні речення і запишіть
23.04
Речення.
1.Подивіться казку
2. Речення виражає закінчену думку.Воно складається з одного або декількох слів.
- якщо у реченні про щось розповідається, повідомяє-ться, то в кінці ставимо крапку.
- якщо у реченні про щось запитується, ставиться знак питання (?).
- якщо висловлюється захоплення, радість, - ставимо знак оклику (!)
3. Хвилинка каліграфії
- Написати рядок слово ім'я
4.Робота з деформованими реченнями.
Діти,кущ,калина,посадили.
Вона,цвіла,цвітом,весною,білим.
Дарувала,ягід,кетяги,восени,червоних.
22.04
Закріплення вмінь писати великі і малі літери українського алфавіту. Письмо під диктовку.
1. Робота над звуками і буквами
2.Каліграфічна хвилинка.
- Записати всі букви, які позначають голосні звуки.
3. Списати з друкованого шрифту.
4.Малюнковий диктант
21.04
Закріплення вмінь писати великі і малі літери українського алфавіту.Побудова і записування речень.
1.Перегляньте відео і запишіть під диктовку слова.
2.Каліграфічна хвилинка
3. Спишіть слова в алфавітному порядку.
Чорнобривці, барвінок, конвалія, айстра, нарцис, троянда.
17.04
Закріплення вмінь писати вивчені букви.Написання буквосполучень та речень.Вибірковий диктант.
Спишіть текст
15.04
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
2.Списати з букваря с. 74, останній абзац.
14.04
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Письмо під диктовку.
13.04
Написання складів та слів з апострофом.
1. Перегляньте відео
2. Робота в друкованому зошиті с.52
10.04
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктовку.
1. Хвилинка каліграфії
2.Списування з друкованого тексту.
3.
08.04
Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
1.Закріплення знань про вимову звуків [дз],[дз'],[ дж]
- Вимовте звуки [дз],[дз'],[ дж].
- Придумайте і запишіть слова з цими звуками.
2. Каліграфічна хвилинка.
а) письмо букв д,ж,з.
б) письмо буквосполучень дз,дж.
3. Утворіть слова зі складів і запишіт їх. Поставте наголос.
си , джин ; бик , дзьо ; са, джу ; ла , бджо ; лі , джунг;
лик , джме ; ка, ло , дзер.
4. Прочитайте і спишіть вірш.
Дрізд із дятлом дивувались,
Як джмелі на вишні грались,
Дзюркотіли, мов джерельце,
Що в дубове б'є відерце.
5.Списати з рукописного шрифту
|
|||
07.04
Письмо буквосполучень дж,Дж, слів з ними. Побудова і запис речень. Словниковий диктан.
1.Хвилинка каліграфії
Є чарівник у школі в нас,
Ану впізнайте, хто він!
Озветься — тиша йде у клас,
Озветься ще раз — гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає …. (дзвінок)
Ану впізнайте, хто він!
Озветься — тиша йде у клас,
Озветься ще раз — гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає …. (дзвінок)
- Яким звуком починається слово - відгадка?
- напишіть рядок буквосполучення "дз"
2. Звуко-буквений аналіз
слова "джем ".
Звук [дж] на письмі передається буквами "д" і
"ж".
3.Написання буквосполучення дж.
— Письмо рядкових букв "д" і ".ж" вам
відоме. Сьогодні будемо вчитися писати буквосполучення "дж", в
якому букви поєднуються безвідривно.
4. Написання слів "джерело", "джміль",
"дріжджі", "сиджу". Звертається увага на
написання писаних букв, на з'єднання букв (ере, ждж).
5.Скоромовка.
Бджоли, бджоли, бджоленята, вилітайте погуляти.
( вивчити скоромовку)
6.Списування речення з друкованого тексту.
Я ходжу в перший клас.
7. Самодиктант
Дзвенить вода у джерелі.
Джміль літає над квіткою.
06.04
Закріплення вмінь писати вивчені букви.Письмо під диктовку.
1.Хвилинка каліграфії
2.Словниковий диктант
Дзвін, дзвінок, дзвоники,дзвіночки,дзьоб,дзеркало, кукурудза, дзюдо.
3.
4.
03.04
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
1.Прочитати
слова.
Весна,березень,квітень,травень,яблуня,підсніжники,первоцвіти,шпаки.
-Знайти
слово,в якому є буква,що позначає два звуки.(яблуня)
-Виписати
це слово.Зробити звуковий аналіз.
-Скласти
з ним речення.Записати.
2. Гра «Упіймай звук».
Вели розмову два дружки:
— Я хочу лікувать книжки!
Візьму я клей, візьму папір,
І стану лікарем, повір.
— Я лікар теж — тобі скажу,
Та все роблю без клею.
Я просто книжку бережу,
Дружити вмію з нею.
- Який звук найчастіше повторюється?
3. Хвилинка каліграфії
- Написати букви ж Ж
4 . Словниковий диктант
01.04
Письмо буквосполучень дз,Дз, слів з ними. Безвідривне поєднання букв.Побудова і записування речень.
1. Хвилинка каліграфії.
Написати каліграфічно 5 букв з, 5-3, 5 -д, 5-Д
2.Загадка
На прогулянці бачив я
Фіолетовий квіточку.
Це виріс біля струмка ніжний…
(Дзвіночок)
3.Розгляд таблиці.
- Звук дз , на письмі позначається двома буквами д і з. Коли ми будемо писати , намагайтесь не відривати букву одна від одної.
4. Робота в зошиті с.48
31.03
Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень поданих друкованим шрифтом.
1.Хвилинка каліграфії
- написати рядок тієї букви, яка погано виходить. (кожен пише свою)
2. Диктант.
3.Списування з друкованого шрифту. Відновити і записати речення.
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів з нею.Складання і записування речень
- Який звук позначає ця буква?
- Які слова ви знаєте, що починаються цією буквою?
2.Хвилинка каліграфії.
- Напишіть рядочок рядкової букви "еф".
3. Малюнковий диктант.
4.Звуковий аналіз слів : фрукти, фея,фламінго
5.Графічний аналіз великої рукописної букви Ф
— У яких словах пишеться велика буква Ф?
— Назвіть чоловічі імена на [ф], [ф’]. (Федір, Філарет, Федот, Флор, Фока, Фадей, Фенікс, Феофан, Фома, Филимон)
— Назвіть жіночі імена на [ф], [ф’]. (Фаїна, Федора, Флора, Феоктиста, Феодосія, Фросина, Феона)
— Доберіть назви міст на [ф], [ф’]. (Феодосія, Фастів, Флоренція)
- З якої букви ми напишемо слова : Федір, Фаїна, Фастів?
- Чому? ( Федір, Фаїна - імена людей, Фастів - назва міста)
- З якої букви ми напишемо слова : Федір, Фаїна, Фастів?
- Чому? ( Федір, Фаїна - імена людей, Фастів - назва міста)
Зіставлення великої букви Ф з іншими рукописними буквами і рядковою ф.
— Зіставте форми великої і малої букв Фф, знайдіть спільне й відмінне у їх написанні. (Відрізняється від рядкової розміром і розташуванням на рядку: рядкова пишеться між верхньою лінією робочого рядка і нижньою міжрядковою; велика — між верхньою міжрядковою і нижньою лінією робочого рядка. За формою велика буква схожа на малу (правий і лівий овали), відрізняється прямою подовженою похилою із заокругленням унизу вліво.)
Письмо великої букви Ф
— Для написання великої букви Ф між міжрядковою та верхньою рядковою лініями пишемо овал, який закінчується на міжрядковій лінії. Звідси ведемо пряму, похилу подовжену лінію, яка на нижній рядковій лінії заокруглюється. Потім пишемо останній елемент, подібно до останнього елемента рядкової букви ф.
6. Робота в зошиті. Вправляння у написанні букви Ф, складів, слів, речень. с. 45
20.03
Письмо малої букви ф(еф) .Написання буквосполучень, слів.Списування слів , поданих поданим шрифтом.
— Яку букву ви вчили на уроці читання?
— Які звуки вона позначає?
2. Гра
"Впіймай звук [ф]".
Фурчить, блищить на різні фарби
Фонтан веселий у садку.
В нім водить флот легкий та гарний
Федорка в білім фаргушку. (Н.Забіла)
3. Вправляння у
правильній вимові звука [ф].
4. Звуко-буквений
аналіз слів "фонтан ", "флот ".
5. Показ і пояснення вчителем написання букви "ф".
— Маленька буква "ф " (еф) складається з лівого овала, прямої похилої подовженої палички і правого овала.
— Пишемо овал і, як у буквах а, д, ведемо вгору до верхньої рядкової
лінії. Не відриваючи руки, ведемо вниз пряму похилу подовжену паличку до
міжрядкової лінії, повертаємося вгору, вище середини висоти рядка заокруглюємо
праворуч угору до верхньої рядкової лінії, і вниз, поступово заокруглюючи, біля
нижньої рядкової лінії закруглюємо ліворуч і вгору. Пишеться під лічбу і-раз-і,
два-і, три-і.
6. Вправляння у написанні рядкової буки ф.
- написати 2 рядки букви ф;
- написати по рядку слів : фазан, фіалка, шофер, телефон.
7. Малюнковий диктант.
18.03
Закріплення вмінь писати вивчені букви.Побудова і записування речень
1.- Написати рядок букви , яка на вашу думку вам погано виходить.
-Скласти з нею слово , записати і зробити звуковий аналіз.
2. Словниковий диктант.
3.Прочитай слова та віднови деформовані речення. ( Усно)
1. У, потепліло, повітрі.
2. З, побігли, струмочки, веселі, гір.
3. первоцвіти, На, красуються, галявині.
4. сонечку, комашки, Маленькі, радіють.
|
4. За малюнком склади і запиши 3 речення.
17.03
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень поданих друкованим шрифтом.
1. Відгадати загадку. Зробити звуко-буквенний аналіз слова відгадки
Не дрімають карасі,
знають добре геть усі:стерегтись потрібно злюки,
хижої, страшної …
2. Каліграфічна хвилинка
- Написати рядок рядкової букви "ща"
3.Малюнковий диктант.
Робота в зошиті с.43.
Написання великої букви "Ща"
Написання складів, слів та речень.
Розмалювати фрукти.
Письмо малої букви щ.Написання складів, сл
ів та речень. Словниковий диктант.
1.
2.
3.
4. Робота в зошиті. Написання рядкової букви щ, складів, слів, речень з нею. Зошит с. 42
13.03
Тема Закріплення вміння писати вивчені букви.Побудова речень за малюнком
Тема Закріплення вміння писати вивчені букви.Побудова речень за малюнком
Завдання скласти і записати 3-4 речення
Комментариев нет:
Отправить комментарий