22.05
А. Костецький " Буде день веселий"
21.05
За Наталею Марченко "Гарно всім"
20.05
За О. Коротюк "Передумала"
19.05
Грицько Бойко "Гантелі", Т. Коломієць " Ми зі спортом дружимо", О. Кротюк "Найдужчий"
18.05
Л. Дяченко " М"ячик -пустунець". Є. Саталкіна "Лічилочка"
15.05
" Несправжня вулиця" ( за О. Кротюк)
14.05
Н. Вернигора " Моє місто","Бігла білка"
13.05
А. Костецький " Буде день веселий"
1) Робота над скоромовкою.
• У ставку гуськом стоять
Гусенята й гуска,
Гусенята плюскотять,
Гуска носом плюска.
Г. Бойко
2) Робота над чистомовкою.
Ра-ра-ра — розпочалася гра.
Ру-ру-ру — ми продовжуємо гру.
Ри-ри-ри — книжечку бери.
Ре-ре-ре — ми співаєм соль, мі, ре.
Рі-рі-рі — на гілках снігурі.
1. Розповідь учителя
— Як приємно бачити усміхнене обличчя, почути ласкаві, звернені до тебе слова. І тоді настрій стає піднесеним, веселим. Так само і людям приємно почути від вас лагідні, добрі слова. Всі ви їх знаєте. Давайте пригадаємо їх якомога більше. Це можуть бути слова вітання, пошани, подяки...
2. Опрацювання вірша А. Костецького „Буде день веселий”
21.05
За Наталею Марченко "Гарно всім"
1) Робота над віршем «Гарно всім» за Наталею Марченко (с. 107).
· Робота за світлиною. Стратегія «Входження в малюнок».
— Розгляньте уважно світлину.
— Що ви бачите на ній?
— Увійдіть у малюнок та підслухайте, про що йдеться?
Робота над усвідомленням тексту.
— Яких тварин ви запам'ятали?
— Хто живе у Таміли? (Хом'ячок.)
— А хто в Іванки? (Миші білі.)
— Кого має Петрусь? (Два папужки.)
— Яка тваринка є у Гната? (Черепаха.)
— А хто є в Олесі? (Кроленята.)
— Яких тваринок купили батьки для Яни та Міли? (Котик)
20.05
За О. Коротюк "Передумала"
2. Робота з букварем с. 106-107
19.05
Грицько Бойко "Гантелі", Т. Коломієць " Ми зі спортом дружимо", О. Кротюк "Найдужчий"
Гантелі купив
Тимішко, І кинув він їх Під ліжко. Лежать воші там Без діла, Лежать — припадають Пилом. Чому ж не бере Тимішко Гантелі свої З-під ліжка? Багато на них Пилюки: Не хоче бруднити Руки!
2.
3. Робота з букварем с. 104 Т. Коломієць " Ми зі спортом дружимо"
|
Л. Дяченко " М"ячик -пустунець". Є. Саталкіна "Лічилочка"
15.05
" Несправжня вулиця" ( за О. Кротюк)
14.05
Н. Вернигора " Моє місто","Бігла білка"
2.Робота з букварем с.100
13.05
П. Воронько "Друзяки"
2.Робота з букварем с.100
12.05
Читаю про родину. Л. Вознюк " Татко і матуся"І. Кульська " Старший брат". О. Полянська " Старша сестричка"
07.05
Читаю про дні тижня.С. Жупанин " Хто молодець?"
Є. Гуменко "Олівці"
1.
.2.
06.05
Читаю вірші про пори року. Ф.Петров " Від зими і до літа".
" У якому місяці?"
1. Переглянь відео.
2. Робота з букварем с.90-91.
05.05
О.Зубер " Як заєць сон шукав"
1. Перегляньте відео.
2. Прочитайте казку самостійно с. 88-89.
3. Виконайте завдання після казки.
04.05
Читаю українські народні казки. Робота з дитячою книжкою.
1.
– Хто з героїв сподобався?
- Чим?
– Яка була коза?
- Чому звірі не могли вигнати козу з хатинки?
– Яка частина казки сподобалась найбільше?
3. Переказати казку.
30.04
Читання української народної казки " Рукавичка". Розігрування казки.
1.Перегляд лялькової вистави казки " Рукавичка"
2.Намалювати малюнок до казки
Українська народна казка "Рукавичка"
1. Відгадування загадок про героїв казки
*Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило.
* Хто спить, а очей не заплющує?
*У зеленому жакеті
Галасує в очереті.
Хоч і плавати мастак,
І не риба, і не рак.
*Хвіст пухнастий,
в лісі живе,
курей в селі краде.
*Вдалині посеред ночі
засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
морозець біжить по шкірі.
Ну а взимку, лежебока,
У барлозі гріє боки.
засвітились хижі очі.
Від його пісень у звірів
морозець біжить по шкірі.
*Клишоногий, волохатий,
Влітку спритний та завзятий,Ну а взимку, лежебока,
У барлозі гріє боки.
*Він ікластий і сердитий,
Дуже любить землю рити.Жолуді весь час шукає
Й малюків смугастих має.
- В якій казці зустрічаються , тваринки які ми відгадали?
2. Переглянути казку "Рукавичка"
3. Робота з Букварем с. 86
28.04
Читаю лічилки Л Вознюк "Раз метелик,два жучок",
О. Сенатович " Місяць жмуриться",С. Шаповалов
" Десять, дев'ять,вісім,сім..."
1. Розчитування
3. Робота з букварем с. 84 - 85
27.04
Читаю і слухаю дитячі пісні.Українська народна пісня
" Вийди,вийди, сонечко"
1. Розвиток навичок читання
3. Робота з Букварем с. 83
Виконання завдань після тексту пісні.
24.04
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова . Дитячі пісні " Зайчику, зайчику", " Два півники"
1. Послухайте колискову.
2. Прослухайте пісеньку "Зайчику,зайчику"
3. Прочитайте пісеньку "Зайчику,зайчику" с.82 в букварі.
4. Прослухайте дитячу пісеньку " Два півники"
5. Прочитайте дитячу пісеньку " Два півники" с. 82-83 в букварі.
23.04
Читаю і відгадую загадки. Опрацювання тексту "У лісовій школі", " Солодке слово"
1. Відгадайте загадки на відео
2. Робота з підручником с. 80 - 81
- Прочитайте і відгадайте загадки на с.80
- Що допомогло вам відгадати кожну загадку?
- Опрацюйте оповідання "У лісовій школі"
- Опрацюйте оповідання "Солодке слово"
22.04 - 21.04
Алфавіт. Звуки мовлення.Букви. Алфавітні назви букв.Опрацювання вірша "Буква "Я""
1.
2. Алфавіт,азбука, абетка - це букви,розсташовані в уста- леному порядку. В українському алфавіті 33 букви. Вони є великі та малі, друковані й писані. Букви мають свої назви. Вони позначають голосні та приголосні звуки.
Голосних звуків є 6 : [а] [о] [у] [и] [і] [e]. Інші букви позначають приголосні звуки.
3.Робота з букварем с. 76
- А чи знаєте ви, чому буква " Я" остання в алфавіті?
- Прочитайте, як це сталося й чому.
- Прочитайте вірш " Буква"Я""
16.04
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів " Я навчився вже читати" і
" Книжка"
2.Робота з букварем с.75
- Прочитайте вірш " Я навчився вже читати"
3. Відгадайте загадку
* Не людина, а є вчителем людини.
4. Прочитайте вірш " Книжка"
15.04
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту " Як ми виграли комп'ютер"
1. Прочитайте слова.
2. Прочитай прислів'я
- Як ви розумієте прочитане прислів'я?
- Яке слово з апострофом є у прислів'ї?
- Зробіть звуко-буквенний аналіз цього слова.
3. Відгадайте загадку.
Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе!
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе!
-Відгадали , що це?
-Правильно, комп'ютер.
4. Робота в букварі с. 74.
- Прочитайте оповідання "Як ми виграли комп'ютер"
- Прочитайте оповідання "Як ми виграли комп'ютер"
5. Дайте відповіді на запитання.
- Куди запросили наш клас?
- Що запропонував телеведучий?
- Як називався телеконкурс?
- Скільки учнів брали участь в конкурсі?
- Хто став переможцем?
- Що було головним призом?
- Коли кур'єр приніс комп'ютер?
14.04
Закріплення вимови слів з апострофом. Опрацювання вірша Н. Гуркіної " Маю десять пальців я"- Зробіть звуко-буквенний аналіз слів : подвір'ї, здоров'я.
2. фізкультхвилинка
3.Робота з букварем с. 72-73.
- Прочитати вірш " Маю десять пальців я "
- Дати відповіді на запитання після вірша.
- Прочитати оповідання " Пальчики"
- Проведіть дослідження за алгоритмом с. 73
- Порівняйте руку свою з рукою мами, тата, бабусі, дідуся, братика, сестрички....
- Підпиши на малюнку свої пальчики.
13.04
Апостроф.Роль апострофа в українській мові. Опрацювання тексту Д. Череднеченка "П'ятеро"
1.Переглянь відео
2.Робота з букварем с.72
- Прочитай слова з апострофом.
- Прочитайте текст. Подумайте, про яких братів розповідається в тексті ( " П'ятеро")
09.04
Закріплення звукових значень букв. Опрацювання тексту "Дзюдо"
1.
2.словникова робота.
- Дзюдо - це японське бойове мистецтво і вид спорту.
3.Робота з букварем с. 70 -71
- Прочитайте текст "Дзюдо"
- Кого зустріла Наталочка ?
- Звідки йшла Наталочка?
- Що таке дзюдо?
08.04
Закріплення звука [дж],буквосполучення "дж". Опрацювання тексту " Цілющі джерела"
1. Робота над чистомовкою
Жу-жу-жу - по галявині ходжу.
Жі-жі-жі - дуже гострі ножі.
Жи-жи-жи - ти мені допоможи.
Же-же-же - кішка мишку стереже.
2.Робота над скромовкою.
Жовтий жук купив жилет,
джемпер, джинси та жакет.
3. Звуко - буквенний аналіз слів джемпер, джинси.
4. Перегляньте відео.
5.Робота з букварем с.69
Прочитати текст " Цілющі джерела"
07.04
Звук [дж], позначення його буквосполученням "дж". Відпрацювання [дж]. Звуковий аналіз слів.Опрацювання вірша Н. Забіли " Джміль"
Робота в букварі с.68
-Прочитайте склади.
-Прочитайте слова.
Робота з віршем с. 68 "Джміль"
06.04
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз] ,[дз'].Опрацювання оповідання "Лісовий майстер"
1. Розчитування
2. Вивчити скоромовку
3. Відгадування загадки , звуковий аналіз слова ДЗЬОБ
Вірно людям я служу,
Їм дерева стережу.
Дзьоб міцний і гострий маю,
Шкідників їм добуваю.
Їм дерева стережу.
Дзьоб міцний і гострий маю,
Шкідників їм добуваю.
4.Робота з оповіданням " Лісовий майстер"
- Прочитайте заголовок оповідання.
- На вашу думку, хто ж той майстер?
- Прочитайте оповідання , чи правильно ви припускали,хто майстер?
Відпрацювання злитої вимвови звуків [дз] ,[дз']. Опрацювання вірша Грицька Бойка " Горобець"
2.Відгадайте загадку.
Сіра шубка із пір’їн,
На морозі жвавий він.
Не орел цей стрибунець.
Хто це, діти?…
На морозі жвавий він.
Не орел цей стрибунець.
Хто це, діти?…
3.Робота з підручником с.67. Прочитайте віршик про горобця.
Звуки [дз] ,[дз'], позначення їх буквосполученням "дз". Звуковий аналіз слів.Опрацювання вірша А.Зарудного " Дзвіночки".
1. перегляньте відеоурок
2. робота у букварі с. 66
Закріплення звукових значень вивчених букв.Словникові вправи.Скоромовки.Опрацювання тексту Фунікулер у Києві.
— Які звуки вона позначає на письмі?
— Наведіть приклади слів із буквою ф («еф»).
Читання складів та слів
хву фло фі хи хви фа фу
фото футбол хвиля факел
Читання на одному диханні
шеф кофта Софійка фільм — хвіст
шарф фара Гафійка ферма — хвоя
фарш форма Федько фішка — хвіртка
робота з букварем с. 64-65.
30.03
Закріплення звукового значення букви "еф". Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту " Виставка малюнка"
1. Мовленнєва розминка
Робота над скоромовкою
Флокси, флокси на фланелі —
Фартушок зацвів у Нелі.
2. Гра „хто добре чує звук [ф]?”
Фламінго грають у футбол,
Іде фінальний матч.
Ось-ось заб’ють останній гол —
Летить в ворота м’яч.
Фурчить, блищить на різні фарби
Фонтан веселий у садку.
В нім водить флот легкий та гарний
Федорка в білім фартушку.
Н. Забіла
3. Гра „Продовж ряд”
Фламінго, футбол, Фома, фея, фа, фара, фікус, фонтан, фабрика... Нафта, кофе, телефон, кофта...
Граф, телеграф, штраф, фотограф...
4. Робота з букварем с. 62 - 63.
19.03
Звук [ф], позначення його буквою "еф". Читання складів, слів.Опрацювання вірша
" Жираф"
1.
2.
3. Робота з Букварем с. 60-61
18.03
Зкріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту " У дома краще"
1. Попрацюйте над чистомовкою.
Ща-ща-ща - впіймали ляща.
Щу-щу-щу - ложка до борщу.
Ще-ще-ще- дуже смачно, дайте ще.
2.
3. Робота з Букварем с.59
Прочитайте оповідання і виконайте завдання після нього.
17.03
Закріплення звукового значення букви "ща". Опрацювання оповідання В. Сухомлинського
" Яке щастя"
1. Прочитайте чистомовку
Ча-ча-ча - звірі граються в м'яча.
Ці-ці-ці - нападаючі зайці.
Чу-чу-чу - вовк ударив по м'ячу.
Ця-ця-ця - судить гру у них вівця.
2. Робота над віршем.
Щасливий щиглик дзьобик має,
Щавель щоранку він щипає.
Щиглик трудився.борщ зварив,
Пташок на борщик запросив.
- Про кого розповідається у вірші?
- Якою буквою розпочинаються перші три рядки?
- Які звуки позначає ця літера?
- Які слова з буквою " ща" є у цьому вірші?
3. Розчитування
5. Робота з Букварем с.58
Опрацювання оповідання В. Сухомлинського " Яке щастя?"
- Яким ти уявляєш щастя?
16.03
Буква "ща", позначення нею буквосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів " Дощик"," Різнокольоровий дощик"
Гра «Упіймай звук».
Щиро щиглик у
ліщині
Щебетав собі щоднини:
— Щоб нам щедре літечко
Виростило житечко,
Щоб щасливий равлик
Міг щипати щавлик.(Л. Вознюк)
Щебетав собі щоднини:
— Щоб нам щедре літечко
Виростило житечко,
Щоб щасливий равлик
Міг щипати щавлик.(Л. Вознюк)
Прочитайте вірш. Полічіть скільки разів вжито у вірші букву "щ"
Вивчи скоромовку
Дощ хлющить на зелен плющ,
Під плющем сховався хрущ.
Читання слів
поданих аналітико – синтетичним способом.
ку ука
ля ока
пла Щ ит
до ебіт
хру ілина
ку ука
ля ока
пла Щ ит
до ебіт
хру ілина
Робота з букварем.
1. Читання складів, слів с. 56
2. Робота над віршами К. Перелісна " Дощик" та за В. Полинок " Різнокольоровий дощик"
12.03.
Тема : Закріплення звукового значення вивчених букв .Розповідь про Т. Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів " Тарас Шевченко", " Леся Українка".
Опрацювати у Букварі с.55. Навчитися читати вірші Т.Г. Шевченко " Тече вода з-під явора"
Леся Українка " Вишеньки"
Тече вода з-під явора
Яром на долину,
Пишається над водою
Червона калина.
Пишається калинонька,
Явор молодіє,
А кругом їх верболози
Й лози зеленіють.
Тече вода із-за гаю
Та попід горою,
Хлюпощуться качаточкаПомеж осокою.
А качечка випливає
З качуром за ними,
Ловить ряску й розмовляє
З дітками своїми.
Тече вода край города.
Вода ставом стала.
Вийшло дівча воду брати,
Брало й заспівало.
Вийшли з хати батько й мати
В садок погуляти,
Порадитись, кого б то їм
Своїм зятем звати.
Тече вода з-під явора
Яром на долину...
Дякую!
ОтветитьУдалить