28.05 -29.05
Тема :Підсумковий урок
22.05
Тема: Послідовність оформлення малюнка в рамку.Слухання музичних творів на вибір вчителя.
15.05 -21.05
Тема : Підготовка малюнків для шкільної виставки. Слухання музичних творів на вибір вчителя.
1. фото виконаних малюнкі.
2. Прослухати післухати пісню про маму.
08.05 - 14.05
Тема : Малюємо малюнок за власним задумом. Повторення вивчених пісень. 30.04 - 07.05
Тема : Особливості форми метелика. Д. Галчутт " Метелики" Зображення різнокольорового метелика. В. Барвінський "Сонечко",Е. Гріг " Метелик" " Барви рідної землі" сл. О. Вратарьова, муз. О. Злотника
1. переглянути відео
2304 - 24.04
Тема : Послідовність кольорів веселки. О. Збруцька "Веселка". Зображення веселки. А.Куїнджі "Веселка" Є. Прокоф"єв "Дощ і веселка" Виконання пісні "Будем козаками".
1. Послідовність кольорів веселки.
16.04 -17.04
Тема: Вишиванка.Рушник. М. Приймаченко " Каравай", В. Стаднічук " На запорізькій Січі" С.Глущук " Іван Голота"
Маршова музика" Є. Адамцевич Запорізький марш. "Будем козаками" сл. і муз. Загрудного - розучування. Зображення козака.
1.Переглянути відео про М. Приймаченко
4.Розівчити "Будем козаками" сл. і муз. Загрудного
09.04-10.04
Тема : " Вишиванка" муз. В. Верменича, сл. М. Сингаївського.
Зображення будинку, де живе родина.
2. Розглянути зразок малюнка.
3. Намалювати свій малюнок
02.04 - 03.04
Тема : П. Чайковський " Кіт у чоботях і біла кішечка" , " По-пелюшка і принц"Ілюстрації до казки " Кіт у чоботях"
1. Переглянути уривки
19.03 - 20.03
Тема: "Веселкові писанки" муз. і сл. В. Качан , О.Качан
Великдень, писанка, фото писанок. Зображення писанок.
1. Розгляньте зображення писанок.
2.Розучування пісні
3.Зображення писанок.
13.03
Тема : Продовження роботи над зображенням медалі переможця спортивного змагання.Перегляд мультфільму "Як козаки у футбол грали"
12.03
Тема : Форма і декор. Л. Келер " Дівчата". А. Морган "Лижники" В.Сильвестров Марш. Зображення медалі переможця спортивного змагання.
1.Повідомлення теми уроку
Мистецтво відображає різноманітні сторони життя людей. Звичайно, повз увагу митців не пройшла тема спорту. Адже зображаючи спортивні ігри й змагання, художники показують спортсменів красивими, сильними, вправними, здоровими, що так важливо для кожної людини. Тому треба займатися фізкультурою, а у своїй мистецькій діяльності також наближатися до спорту. ІІІ. Основна частина Аналіз-інтерпретація художнього твору Робота з підручником (с. 94). Учитель пропонує учням роздивитися картини із зображенням дітей: лижників і футболістів (запитання до картини на с.94 підручника).
2.Робота з підручником (с.95)
Роздивися фотографії медалей, якими нагороджують переможців спортивних змагань. Зазвичай вони круглі, проте ти можеш запропонувати й іншу форму. Колір медалей різний. Зазвичай золота медаль жовтого кольору, срібна — блакитно-сірувата, бронзова — коричнево-фіолетова. На медалях зображені предмети, пов’язані з конкретним видом спорту — футбольні та баскетбольні м’ячі, сітки, корзини тощо. Буває, що медаль прикрашена оливковою гілкою, якою нагороджували переможців у давні часи. Інколи малюнок на медалях нагадує бігові доріжки, зірки тощо. Робота у зошиті (с. 42-43) Учні виконують завдання 1. Це їм допоможе у створенні зображення атрибутів спорту на медалі. На с. 43 запропоновано початкові стадії трьох варіантів медалей відповідного забарвлення. ІV. Художньо-творча діяльність Намалюй медаль переможця спортивного змагання. Напиши місце, яке посів спортсмен, — 1, 2, 3. За бажанням намалюй на медалі зображення, пов’язані з обраним видом спорту (фломастери, кольорові олівці). Зверни увагу на форму медалей, написи й зображення на них.
В.Сильвестров Марш.
Тема :Підсумковий урок
22.05
Тема: Послідовність оформлення малюнка в рамку.Слухання музичних творів на вибір вчителя.
15.05 -21.05
Тема : Підготовка малюнків для шкільної виставки. Слухання музичних творів на вибір вчителя.
1. фото виконаних малюнкі.
2. Прослухати післухати пісню про маму.
08.05 - 14.05
Тема : Малюємо малюнок за власним задумом. Повторення вивчених пісень. 30.04 - 07.05
Тема : Особливості форми метелика. Д. Галчутт " Метелики" Зображення різнокольорового метелика. В. Барвінський "Сонечко",Е. Гріг " Метелик" " Барви рідної землі" сл. О. Вратарьова, муз. О. Злотника
1. переглянути відео
2. Прослухати музику.
3. Барви рідної землі" сл. О. Вратарьова, муз. О. Злотника ( розучування)
2304 - 24.04
Тема : Послідовність кольорів веселки. О. Збруцька "Веселка". Зображення веселки. А.Куїнджі "Веселка" Є. Прокоф"єв "Дощ і веселка" Виконання пісні "Будем козаками".
1. Послідовність кольорів веселки.
2.Переглянути відео
3. Виконання пісні "Будем козаками".
16.04 -17.04
Тема: Вишиванка.Рушник. М. Приймаченко " Каравай", В. Стаднічук " На запорізькій Січі" С.Глущук " Іван Голота"
Маршова музика" Є. Адамцевич Запорізький марш. "Будем козаками" сл. і муз. Загрудного - розучування. Зображення козака.
1.Переглянути відео про М. Приймаченко
2. Дітям про козаків Переглянути відео
3. Прослухати маршову музику. Запорізький марш.
4.Розівчити "Будем козаками" сл. і муз. Загрудного
5. Малюємо козака
09.04-10.04
Тема : " Вишиванка" муз. В. Верменича, сл. М. Сингаївського.
Зображення будинку, де живе родина.
2. Розглянути зразок малюнка.
3. Намалювати свій малюнок
02.04 - 03.04
Тема : П. Чайковський " Кіт у чоботях і біла кішечка" , " По-пелюшка і принц"Ілюстрації до казки " Кіт у чоботях"
1. Переглянути уривки
2. Розгляд ілюстрацій до казки " Кіт у чоботях"
19.03 - 20.03
Тема: "Веселкові писанки" муз. і сл. В. Качан , О.Качан
Великдень, писанка, фото писанок. Зображення писанок.
1. Розгляньте зображення писанок.
2.Розучування пісні
13.03
Тема : Продовження роботи над зображенням медалі переможця спортивного змагання.Перегляд мультфільму "Як козаки у футбол грали"
1. Перегляд мультфільму " Як козаки у футбол грали"
2.Продовження роботи над зображенням медалі переможця спортивного змагання.
Тема : Форма і декор. Л. Келер " Дівчата". А. Морган "Лижники" В.Сильвестров Марш. Зображення медалі переможця спортивного змагання.
1.Повідомлення теми уроку
Мистецтво відображає різноманітні сторони життя людей. Звичайно, повз увагу митців не пройшла тема спорту. Адже зображаючи спортивні ігри й змагання, художники показують спортсменів красивими, сильними, вправними, здоровими, що так важливо для кожної людини. Тому треба займатися фізкультурою, а у своїй мистецькій діяльності також наближатися до спорту. ІІІ. Основна частина Аналіз-інтерпретація художнього твору Робота з підручником (с. 94). Учитель пропонує учням роздивитися картини із зображенням дітей: лижників і футболістів (запитання до картини на с.94 підручника).
2.Робота з підручником (с.95)
Роздивися фотографії медалей, якими нагороджують переможців спортивних змагань. Зазвичай вони круглі, проте ти можеш запропонувати й іншу форму. Колір медалей різний. Зазвичай золота медаль жовтого кольору, срібна — блакитно-сірувата, бронзова — коричнево-фіолетова. На медалях зображені предмети, пов’язані з конкретним видом спорту — футбольні та баскетбольні м’ячі, сітки, корзини тощо. Буває, що медаль прикрашена оливковою гілкою, якою нагороджували переможців у давні часи. Інколи малюнок на медалях нагадує бігові доріжки, зірки тощо. Робота у зошиті (с. 42-43) Учні виконують завдання 1. Це їм допоможе у створенні зображення атрибутів спорту на медалі. На с. 43 запропоновано початкові стадії трьох варіантів медалей відповідного забарвлення. ІV. Художньо-творча діяльність Намалюй медаль переможця спортивного змагання. Напиши місце, яке посів спортсмен, — 1, 2, 3. За бажанням намалюй на медалі зображення, пов’язані з обраним видом спорту (фломастери, кольорові олівці). Зверни увагу на форму медалей, написи й зображення на них.
В.Сильвестров Марш.
Комментариев нет:
Отправить комментарий